4ο ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΕΣΤΙΑΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΥΡΟΛΟΓΙΑ: ΡΟΜΠΟΤΙΚΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ AQUABLATION
Με μεγάλη χαρά ανακοινώνουμε την επιτυχή ολοκλήρωση του τέταρτου Σεμιναρίου Ρομποτικής Θεραπείας Aquablation, που πραγματοποιήθηκε στις 10 Ιουνίου. Το σεμινάριο διοργανώθηκε από την Ελληνική Ουρολογική Εταιρεία και φιλοξενήθηκε στους χώρους της. Στο πλαίσιο αυτής της εκπαιδευτικής δράσης της Εταιρείας, μια νέα ομάδα 9 δυναμικών ουρολόγων είχε την ευκαιρία να συμμετάσχει σε ένα ζωντανό, διαδραστικό πρόγραμμα υψηλού επιπέδου, το οποίο…



